Vi er stolte over at Natre Vinduer har valgt oss som leverandør, og ser frem til et langt og godt samarbeid.
Natre er det mest solgte vindusmerket i norske byggevarehus. Og det er nettopp i byggevarehusene de kjøpes. Nettstedet til Natre skal være en intuitiv og informativ kilde til kunnskap om produktene deres.
Nedenfor kan du se et utvalg av hva vi har gjort for Natre Vinduer.
PS! Natre har også skrevet en egen artikkel om samarbeidet med oss.
La oss ta en uforpliktende prat, og se om vi er «en match». :)
Vi har designet og utviklet et skreddersydd nettsted, og jobber kontinuerlig med å analysere og optimalisere det videre.
Nettstedet er bygget på en fleksibel og robust platform som lar Natre tilpasse og berike nettstedet på egenhånd, samtidig som det ligger til rette for fremtidig videreutvikling og mer funksjonalitet.
Bak designet ligget ligger en grundig designprosess, der vi har kartlagt både forretningssiden og brukernes behov.
Service blueprint for én av brukergruppene.
Når vi skaper digitale løsninger, er innsikt og forståelse grunnmuren til alt vi lager. Siden ingen bedrifter er like, tilpasser vi prosessen fra oppdrag til oppdrag.
For Natre gjorde vi blant annet intervjuer med en rekke nøkkelroller internt, for å forstå forretningssiden.
Vi gjennomførte en konkurrentanalyse for å forstå det digitale markedet i bransjen, og kunne tidlig se at Natre sin sterke posisjon i markedet ikke ble gjenspeilet digitalt.
For å forstå hvordan de besøkende brukte det eksisterende nettstedet, hva de fikk løst og ikke, analyserte vi nettstedet gjennom blant annet toppoppgave-undersøkelse. Resultatene ble også målt opp mot konkurrentene oppnåelse for å gi en dypere forståelse av konkuransesituasjonen. Analysen ga oss i tillegg oversikt over de ulike brukergruppene som søker til Natre.
Vi tegnet også opp en såkalt service blueprint. Dette er et visuelt verktøy som gir oss en detaljert oversikt over hele prosessen fra A til Å. Den viser alle berøringspunkter, interaksjoner og det viktige arbeidet som foregår bak kulissene. Denne er et svært nyttig verktøy for oss når vi skal forstå og forbedre kundeopplevelsen.
Uten en digital strategi kan man jobbe i blinde.
Med utgangspunkt i resultatene fra innsiktsarbeidet, utarbeidet vi, sammen med Natre, en digital strategi med tydelige mål for det nye nettstedet, og hvordan de skal nås.
Dette gjør at man kan jobbe målrettet mot de ønskede effektene, og man har et grunnlag man kan gjøre prioriteringer utifra.
Sanity er rangert som det beste CMSet i verden. Systemet er svært fleksibelt, og er det vi leverer oftest.
For Natre har vi bygget opp en solid struktur, og en rekke byggeklosser, som til sammen gjør at Natre selv trygt kan forvalte og berike store deler av nettstedet sitt.
Fordi det er et såkalt headless CMS, kan det koble til hvilken som helst front-end teknologi. Det gir full kontroll over innholdet og lar oss skreddersy brukeropplevelsen. I tillegg, fordi det er API-drevet, kan vi hente og gjenbruke innholdet på tvers av flere plattformer og kanaler.
Med Sanity CMS og den tekniske riggen vår har Natre sitt nettsted et solid fundament, og mulighetene fremover nesten ubegrensede.
For Natre har vi valgt en teknisk rigg som gir en fleksibel og skalerbar løsning for å bygge moderne, høytytende nettsteder og applikasjoner.
Her er noen av bestanddelene som utgjør nettstedet:
Et populært javascript bibliotek til å bygge brukergrensesnitt. Biblioteket har løsninger som bidrar til å opprettholde en kodebase som forståelig og vedlikeholdbar over tid. React tilbyr også høy ytelse.
Et rammeverk som blant annet gjør at vi kan presentere sider til brukeren der den tunge tekniske bearbeidingen av koden allerede er gjort i forkant.
Vercel er en skyplattform som gjør det mulig å servere nettstedet til besøkende. Plattformen sørger for god sikkerhet, gjør det mulig å raskt rulle ut nye versjon av nettstedet, og enkelt å skalere opp for å imøtekomme store besøksmengder.
La oss ta en uforpliktende prat, og se om vi er «en match». :)
Fyll ut skjemaet nedenfor, så tar vi kontakt.